سینما | بلاگ

سینما

ساخت وبلاگ
بهترین قطارهای ایران را بشناسید!

انسان همیشه دوستدار راحتی است و چه بسا دوست دارد به گونه ای سفر کند که این راحتی را همراه با خود در طول مسیر سفر داشته باشد. بسیاری از افراد از روش های مختلفی که برای سفر وجود دارد سفر با قطار را به هر دلیلی انتخاب میکنند. 

لذا با انتخاب صحیح قطار مسافربری میتوانید این راحتی و امنیت را با خود داشته باشید. در ادامه میخواهیم به بررسی قطارهای لوکس ایران بپردازیم.

قطار 5 ستاره فدک:

این قطارها بهترین و لوکس ترین قطارهای ایران هستند که به هتل های 5 ستاره متحرک نیز معروف هستند و در مسیرهای تهران، شیراز، اهواز ، مشهد، قم، زنجان، قزوین و کرج تردد دارند. این قطارها با امکانات داخلی فوق العاده فضای مناسب و راحتی برای شما تا پایان سفر فراهم میکنند. هم چنین رستوران های این قطارها از بهترین رستوران ها در نوع خود هستند. هم چنین داخل این قطارها پذیرایی از افراد صورت میگیرد که تمامی این خدمات به صورت رایگان است. هم چنین برای افراد نیازمند به ویلچر از ایستگاه راه آهن تا پایان سفر ویلچر در نظر گرفته شده است. برای مسافرانی که تعدادشان بیشتر از دو نفر باشد هزینه ی اقامت یک شب در هتل در مشهد در نظر گرفته شده است.

قطار 5 ستاره زندگی:

یکی دیگر از قطارهای لوکس ایران قطار 5 ستاره زندگی است که دارای کوپه های 4 نفره است و برای سفرهای خانوادگی گزینه بسیار مناسبی به شمار میرود. این قطارها خدماتی برابر با سفرهای هوایی در اختیار مسافران قرار میدهند در حالیکه هزینه بلیط این قطارها پایین تر از بلیط هواپیما است. بلیط این قطارها همراه با عصرانه، شام و شام ویژه لاکچری به فروش میرسد. از جمله امکانات این قطارها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

کوپه ھای ۴ نفره و مجھز به دو مانیتور ۱۸ اینچی برای تماشای برنامه ھای تلویزیون

سیستم صوتی و تصویری پیشرفته با قابلیت انتخاب دعا، فیلم و موسیقی

سیستم تھویه ی مطبوع و مجھز به دو دریچه برای تنظیم دما و نور داخل کوپه

قابلیت اتصال به شبکه ی اینترنت داخلی قطار

سرو دسر و نوشیدنی خوش آمد گویی

استفاده از ظروف چینی لوکس برای سرو غذا

فروشگاه کوچک برای خرید یادگاری و ھدایا

کتابخانه ای کوچک با ۳۶ کتاب و قابلیت سفارش کتاب برای مطالعه

ارائه روزنامه و نشریات

سرویس بھداشتی ایرانی و فرنگی در دو طرف ھر واگن

جعبه کمک های اولیه

قطار غزال بنیاد وی آی پی:

این قطار نیز یکی دیگر از قطارهای لوکس ایران است که توسط شرکت های بنیاد، وانیا ریل و ریل سفر استفاده میشود. این قطارهای چینی از جمله قطارهای پر سرعت به شمار میروند. این قطارها نیز دارای امکاناتی رفاهی برای مسافران هستند که میتوان از آن جمله به سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر واگن اشاره کرد هم چنین هر کوپه دارای پریز برق مجزا برای شارژ وسایل برقی مسافران است. هم چنین میتوانید از وسایل ارتباطی و آب سردکن و... موجود در واگن مهمانداران استفاده کنید. دو قطار دیگر به نام های سروش و پرستو نیز موجود هستند که قطار سروش تنها در مسیر مشهد قم فعال است.

قطارهای غزال بنیاد به صورت قطارهای 10 واگنی با ظرفیت هر کوپه 4 تخت است که در نتیجه ظرفیتی 40 نفره دارد.

و در نهایت نکات مهمی که در ارتباط با سفر با قطار وجود دارد این است که نباید با خود وسایل خطرناک و محترقه همراه داشته باشید هم چنین چمدان شما باید ابعاد 75 سانتی متر و حداکثر 30 کیلوگرم وزن داشته باشد. برای حمل میزان بیشتری از بار باید به بخش باربری مراجعه کنید.

و در نهایت میتوانیم شرکت های حمل و نقل ریلی کشور را به صورت زیر معرفی کنیم:

شرکت حمل و نقل ریلی رجا

شرکت مهتاب سیر جم

شرکت وانیا ریل

شرکت جوپار

شرکت راه آهن شرقی بنیاد

شرکت نورالرضا

شرکت ریل ترابر سبا

شرکت ریل سیر کوثر

شرکت رعد تبریز

شرکت راه آهن حمل و نقل

شرکت ریل پردازنوآفرین 

 

سینما ...
ما را در سایت سینما دنبال می کنید

نویسنده : مینا بازدید : 140 تاريخ : 23 اسفند 1397 ساعت: 18:1

کوله پشتی دلسی

برای داشتن کوله پشتی راحت باید در هنگام خرید آن به چند نکته توجه کرد. راحت بودن و سبک بودن کوله پشتی یکی از مهم‌ترین نکاتی است  که باید آن را در نظر گرفت. گنجایش کوله پشتی نیز باید متناسب با میزان وسایل شما باشد. استحکام و طراحی زیبا از دیگر ویژگی‌هایی است که یک کوله پشتی استاندارد دارد و در نهایت همه این موارد  نشان دهنده کیفیت و دوام بالای کوله پشتی است. کوله پشتی دلسی مدل Ciel سایز متوسط رنگ نیلی تمامی موارد فوق را داشته و با خرید آن می‌توانید با اطمینان و در طولانی مدت از آن استفاده کنید.

کوله پشتی‌های برند دلسی طبی بوده و به صورت استاندارد  طراحی شده‌اند و به این ترتیب در هنگام حمل، فشار به ناحیه کمر و شانه ها وارد نخواهد شد و استفاده بسیار راحتی خواهند داشت. در ادامه مطلب ویژگی‌های کامل کوله پشتی دلسی مدل Ciel سایز متوسط رنگ نیلی را توضیح خواهیم داد تا با آگاهی کامل خرید با اطمینانی را داشته باشید.

کوله پشتی دلسی مدل Ciel سایز متوسط رنگ نیلی

مشخصات فنی و مشخصات سایز کوله پشتی دلسی مدل Ciel سایز متوسط رنگ نیلی

در طراحی کوله پشتی دلسی مدل Ciel سایز متوسط رنگ نیلی دو تبله در نظر گرفته شده است. نوع جنس این کوله پشتی Polyester 900 deniers  بوده که استحکام بسیار بالایی به آن داده است. ابعاد خارجی  این کوله پشتی 21*31.5*46.5  سانتی‌متر و با حجم خارجی 31 لیتر است.

در کوله پشتی دلسی مدل Ciel سایز متوسط رنگ نیلی می‌توان تبلت و یا لپ تاپ را  در اندازه 15.6 اینچ  به راحتی قرار داد. این کوله پشتی بسیار سبک بوده و دارای وزنی معادل 0.8 کیلوگرم است و توسط شرکت دلسی 3 سال گارانتی دارد.

 امکانات کوله پشتی دلسی مدل Ciel سایز متوسط رنگ نیلی

کوله پشتی دلسی مدل Ciel سایز متوسط رنگ نیلی فوق‌العاده سبک بوده و  در زمانی که می‌خواهید بار بیشتری در آن قرار دهید، این ویژگی کمک زیادی برای حمل آن خواهد کرد. قابلیت نصب روی دسته چمدان از ویژگی دیگر این کوله پشتی است و می‌توانید در زمان حمل و نقل کیف خود را روی دسته چرخدار چمدان قرار دهید. در این کوله پشتی ویژگی محافظت از اطلاعات شخصی وجود دارد که در قسمت جلوی کیف طراحی شده و از هک شدن گوشی موبایل یا هر کارتی که شامل اطلاعات شخصی باشد، محافظت می‌کند.

کوله پشتی دلسی مدل Ciel سایز متوسط رنگ نیلی دارای محافظ لپ تاپ و محافظ تبلت بوده و هم‌چنین نوع جنس آن به گونه‌ای است که قابلیت ضد آب دارد و آب به داخل آن نفوذ نمی‌کند. در این کوله پشتی برای جاکلیدی و هندزفری جایگاه مخصوصی در نظر گرفته شده و مکان ویژه‌ای نیز برای بطری نوشیدنی دارد. این کوله پشتی منحصر به فرد و با امکانات و ویژگی‌های بسیار عالی، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

 برند دلسی

 برند دلسی یکی از معتبر ترین و محبوب‌ ترین برند های دنیا بوده و دارای محصولاتی با کیفیت و دوام بسیار بالا است. این برند فرانسوی بیش از ۷۰ سال سابقه داشته و در زمینه تولید انواع کیف دستی، انواع چمدان مسافرتی، کوله پشتی و  انواع اکسسوری و انواع چمدان خلبانی و . . .  فعالیت دارد. محصولات این برند سالانه به بسیاری از کشورهای دنیا عرضه می‌شود و طرفداران بسیاری در نقاط مختلف جهان دارد.

در ایران نیز فروشگاه ایران دلسی نمایندگی فروش آنلاین محصولات دلسی را داشته و مزایای بسیاری برای مشتریان خود در نظر گرفته است.  از این مزایا می‌توان به ارسال رایگان کالا به سراسر کشور، پرداخت هزینه درب منزل و ۷ روز ضمانت بازگشت کالا اشاره نمود و به این صورت می‌توان با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهید.

ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert یکی از زیباترین و کارآمدترین ساک‌های مسافرتی طراحی و تولید شده توسط شرکت دلسی ست. این محصول با ویژگی‌هایی مانند طراحی مهندسی‌شده‌ی دهانه‌ی کیف، استفاده‌ی به‌جا از زیپ‌های بسیار مرغوب، جنس بدنه‌ی مقاوم، وزن بسیار کم، دسته‌ها و بند استاندارد و بسیاری مزایای دیگر ابزاری مناسب برای جای دادن وسایل مورد نیاز در سفرهای گوناگون خصوصاً سفرهای کوتاه‌مدت و یا کم‌مسافت است. در ادامه‌ی این مطلب بیشتر با مشخصات و امکانات ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ آبی آشنا خواهیم شد.

فروشگاه اینترنتی ایران دلسی امکان خرید ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ آبی و دیگر محصولات شرکت دلسی را به‌صورت اینترنتی و با تحویل درب منزل بدون پرداخت هزینه‌ی حمل برای مشتریان عزیز خود فراهم ساخته است.

ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ آبی

مشخصات سایز و مشخصات فنی ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ آبی

وزن این محصول 0.7 کیلوگرم و حجم و ابعاد خارجی آن به ترتیب 42 و 28*50*30 سانتی‌متر هستند. جنس بدنه‌ی این مدل ساک مسافرتی دلسی Polyester 300 deniers است. شرکت دلسی ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ آبی را با 3 سال گارانتی اینترنشنال به‌فروش می‌رساند.

امکانات ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ آبی

وزن کم و ابعاد استاندارد این محصول از جمله قابل‌توجه‌ترین ویژگی‌های آن هستند، چرا که امکان حمل آسان لوازم مورد نیاز در سفر را به‌شکلی آسان برای کاربر میسر می‌سازند. وزن فوق‌العاده سبک این محصول به همراه دسته‌های با کیفیت و استاندارد و همچنین بند تعبیه شده برای آویختن ساک روی دوش، جابه‌جا کردن آن را حین سفر بسیار آسان می‌کنند. وزن کم علاوه بر این می‌تواند تا حدی محدودیت بار را جبران کرده و امکان همراه داشتن مقدار بیشتری بار را به مسافر بدهد. گذشته از این عمق بیشتر و ابعاد استاندارد ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ آبی آن را برای داخل کابین هواپیما مناسب ساخته‌اند.

این محصول علاوه بر این دارای قسمتی برای جای دادن بطری نوشیدنی است. همین ویژگیِ به ظاهر ساده در موقعیت‌های مختلف، کارایی بسیار داشته و از درگیر شدن یک دست برای حمل بطری آب و دیگر نوشیدنی‌ها جلوگیری می‌کند.

طراحی خاص دهانه‌ی این ساک از جمله دیگر ویژگی‌های آن است که به‌سبب باز بودن کامل، امکان دسترسی راحت و همچنین چیدن منظم وسایل در ساک را به کاربر می‌دهد.

گذشته از این موارد این محصول شرکت دلسی به‌شکلی طراحی شده که بتوان در صورت عدم نیاز به آن، به‌راحتی ساک را جمع کرده و با کاهش چشم‌گیر حجم، آن را در فضایی بسیار کوچک جای داده و برای استفاده‌ های بعدی نگهداری کرد.

معرفی شرکت دلسی

شرکت دلسی که در سال 1946 در پاریس فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید انواع چمدان و کوله پشتی و کیف بیزینسی و ... آغاز کرده، هم‌ اکنون یکی از  شرکت‌ های فعال در این حوزه بوده و در سال 2010 در رتبه‌ی دوم صنعت تولید ملزومات سفر قرار گرفته است. از ویژگی‌ های قابل توجه محصولات شرکت دلسی استفاده از تکنولوژی‌ های به‌روز برای طراحی و تولید آن‌ها به‌ منظور کارایی هرچه بیشترشان است.

ایران دلسی نمایندگی رسمی شرکت دلسی در ایران محصولات شرکت دلسی از جمله ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ آبی را با مزایایی مانند ارسال رایگان به سراسر کشور، امکان پرداخت وجه کالا در محل و امکان بازگشت محصول تا 7 روز در اختیار خریداران محترم قرار می‌ دهد.

سینما ...
ما را در سایت سینما دنبال می کنید

نویسنده : مینا بازدید : 117 تاريخ : 23 اسفند 1397 ساعت: 22:13

دکوراسیون اتاق کنفرانس

ادارات و سازمان ها از مکان های تجارتی و دولتی به شمار می ایند که از پر رفت وآمد ترین مکان ها هستند. در سازمان های دولتی و غیر دولتی دکوراسیون اداری و در واقع دکوراسیون تجاری باید به گونه ای باشد که نشانگر مدیریت منظم و دقیق آن فضا باشد. مسئولان و مدیران یک اداره و سازمان با انجام دکوراسیون داخلی مناسب برای فضای کاری، در واقع ابتدا به خود و در مرحله ی بعدی به ارباب رجوع احترام و شخصیت عالی قائل شده اند.

دکوراسیون اتاق کنفرانس

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای برگزار کردن یک کنفرانس، جلسه یا سمینار حائز اهمیت است مکان برگزاری آن و چیدمادن دکوراسیون اتاق برگزاری کنفرانس است و یکی از اصلی‌ترین بخش‌های یک سازمان یا اداره سالن کنفرانس و جلسات آن است. دکوراسیون اتاق کنفرانس اگر طراحی آن زیبا و جذاب باشد نفوذپذیری و اثرگذاری مطالب را در مخاطب افزایش می‌دهد و مطالب برای افراد راحت‌تر و قدرت تصمیم‌گیری آن‌ها بیشتر خواهد شد و از این جهت که بیشتر تصمیمات مهم در این جلسات و در این اتاق گرفته می‌شوند پس دکوراسیون اتاق کنفرانس یکی از پراهمیت‌ترین مواردی هست که در هر شرکت یا اداره و سازمان باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

اگر بخواهیم طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس مناسب و جذاب باشد باید نکات مهمی را حتماً مورد توجه قرار دهیم و طراحی کاربردی و اصولی باشد. یکی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس توجه به اندازه و متراژ اتاق است. چراکه یکی از مواردی که می‌تواند ما را در طراحی محدود کند اندازه‌ی فضا است و ما باید در طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس با توجه به اندازه‌ی فضای در نظر گرفته شده میز و صندلی‌هایی متناسب با فضا انتخاب کنیم. انتخابمان را در قرارگیری دیگر وسایل موردنیاز دکوراسیون اتاق کنفرانس انتخاب و تنظیم نماییم. در دکوراسیون داخلی اتاق باید صندلی‌ها را طوری قرار دهیم در فضای موجود که راحت جابه‌جا شوند.

قرارگیری صندلی­های اتاق کنفرانس باید به گونه­ای باشد که جایگاه مخصوص یا سخنران در مقابل آن قرار گیرد. در وسط اتاق کنفرانس معمولاً با توجه به فضا یک میز مستطیلی یا بیضی‌شکل قرار می‌دهند که این خود باعث آسان‌تر شدن رفت‌وآمد خواهد شد. برخی دیگری از شکل میزها مانند میزهای گرد و یو شکل در سازمان‌هایی خاص و ویژه استفاده می‌شود. و یا اگر تعداد افراد حاضر در اتاق کنفرانس زیاد باشند در طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس برای آسان‌تر شدن رفت‌وآمد و پذیرایی از میزهای میانی خاص استفاده می‌شود.

 

دکوراسیون تجاری لاکچری

طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های اداری اتاق مدیریت است که باید به طراحی اتاق مدیریت است که باید به طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت توجه ویژه‌ای شود و طراحی اتاق مدیریت باید طراحی متفاوتی از سایر طراحی‌های دکوراسیون قسمت‌های دیگر داشته باشند. قبل از طراحی و چیدمان دکوراسیون اتاق مدیریت باید اهداف خود را از طراحی دکوراسیون این اتاق مشخص کنیم و بعد از مشخص کردن اهداف شروع به طراحی اتاق مدیریت نماییم.

 

اگر بخواهیم طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت مناسب و جذاب باشد باید نکات مهمی را حتماً موردتوجه قرار دهیم و طراحی کاربردی و اصولی باشد. یکی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت توجه به‌اندازه و متراژ اتاق است. چراکه یکی از مواردی که می‌تواند ما را در طراحی محدود کند اندازه‌ی فضا است و ما باید در طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت با توجه به‌اندازه‌ی فضای در نظر گرفته‌شده میز و صندلی‌هایی متناسب با فضا انتخاب کنیم. انتخابمان را در قرارگیری دیگر وسایل موردنیاز دکوراسیون اتاق مدیریت انتخاب و تنظیم نماییم.

 

سبک‌های طراحی اتاق مدیریت

برای طراحی داخلی دکوراسیون اتاق مدیریت از شبکه‌های مختلف در طراحی مانند سبک‌های کلاسیک و مدرن می‌توانیم استفاده کنیم. طراحی دکوراسیون این ا تاق بهتر است از طراحی و چیدمان قسمت‌های دیگر زیباتر و شیک‌تر باشد و ما باید حساسیت بیش‌تری در طراحی اتاق مدیریت داشته باشیم. یکی از پراهمیت‌ترین لوازمی که در دکوراسیون اتاق مدیریت باید توجه ویژه‌ای به آن شود، مبلمان است و نوع چیدمان آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی دیگر از موارد مهم در دکوراسیون اتاق مدیریت که با توجه به ابعاد اتاق و رنگ‌بندی تم اصلی اتاق مدیریت باید انتخاب شود مدل میز مدیریت است. در طراحی اتاق مدیریت اگر بخواهیم جذابیت و زیبایی اتاق را بیش‌تر کنیم از مبلمان اداری که دارای طراحی لوکس و شیک هستند را باید در چیدمانمان به کار ببریم؛ و باید نوع مبلمانی که در دکوراسیون اتاق مدیریت مورداستفاده قرار می‌دهیم از نوع مبلمان اداری و رسمی باشند.

 

 

نورپردازی اتاق مدیریت

یکی دیگر از موارد مهمی که در دکوراسیون اتاق مدیریت دارای اهمیت زیادی است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود قسمت نورپردازی داخلی اتاق است و اگر بخواهیم جذابیت و زیبایی بیش‌تری به دکوراسیون اتاق مدیریتبدهیم باید نورپردازی آن به‌گونه‌ای اصولی و بر سبک مدرن طراحی و پیاده‌سازی شود. تا جایی که ممکن است از منبع طبیعی که نور آن ساطع‌شده است استفاده کنید و اگر امکان استفاده از منبع طبیعی وجود نداشت از منبع مصنوعی و نورهای قابل تنظیم زردرنگ استفاده کنید. نکته دیگر در طراحی چیدمان این است که میزان نور تحت کنترل باشد و در هرلحظه در صورت لزوم بتوان شدت نور را افزایش یا کاهش داد و در هنگام استفاده از سیستم­های تصویری باید مقدار روشنایی اتاق را کاهش داد تا تصویر به‌صورت واضح دیده شود.

 

 

چیدمان اتاق مدیریت

نحوه چیدمان دکوراسیون اتاق مدیریت باید مدرن باشد و این مکان باید آرام و زیبا باشد زیرا که کارفرما که مهم‌ترین عنصر در آن اتاق محسوب می‌شود و در آن اتاق ساعات زیادی را سپری می‌کند و اگر طراحی و چیدمان آن زیبا باشد موجب افزایش کارایی و عملکرد مدیر می‌شود. اتاق مدیریت باید جایی قرار گیرد که بیش‌ترین نوردهی در ساختمان را داشته باشد و میز مدیریت را به‌گونه‌ای در طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت قرار دهید که بیش‌ترین نور اتاق به قسمتی که میز را قرار داده‌اید منعکس شود.

 

 

 

طراحی-اتاق-مدیریت-کلاسیک-با-مبلمان-سفید

 

دکوراسیون تجاری لاکچری دفتر مدیر

اتاقی که به عنوان دفتری مختص یک فرد مانند، مدیر عامل، وکیل، پزشک و … در نظر گرفته می‌شود، بایستی با مشورت با او و درنظر گرفتن نیازهایش طراحی شود. به طور کلی در طراحی دکوراسیون تجاری لاکچری دفتر مدیر، بهتر است تا اتاق مختص او را بزرگ‌تر از اندازه‌ی دفاتر دیگر مدیران، وکلا، پزشکان و … در نظر گرفت. فضای بزرگ‌تر علاوه بر این‌که امکان استفاده از عناصر بیشتری را در هر چه لوکس‌تر جلوه دادن اتاق فراهم می‌سازد، به‌طور کلی احساس شکوه و خاص‌بودن را به ذهن مراجع القاء می‌کند. در صورتی‌که این اتاق پیش‌تر ساخته شده و به اندازه‌ی کافی بزرگ نبود، با استفاده از عناصری مانند، نور، رنگ، آینه و … می‌توان آن را وسیع‌تر نشان داد. برعکس اتاق‌های پذیرایی و خواب منازل، بهتر است تا دیوارها و سقف دفتر مدیر نقوش و کنده‌کاری‌های بیش از اندازه نداشته باشد، گرچه این قسمت‌های اتاق خود می‌توانند دست‌مایه‌ی هرچه لوکس‌تر نشان دادن اتاق شوند. مثلاً می‌توان با استفاده از نوعی طرح لاکچری کناف برای سقف، با نورپردازی هنرمندانه و در تناسب با دیگر عناصر موجود در اتاق، از سقف برای لاکچری کردن دفتر مدیر بهره برد. ایده‌ی دیگری که می‌تواند دفتر مدیر را لوکس‌تر جلوه دهد، استفاده از یک رنگ غالب، به‌گونه‌ای است که بیشتر عناصر به کار رفته در فضا به آن رنگ باشند. رنگ سفید یا خاکستری روشن، رنگ‌های مناسبی به این منظور هستند، چرا که هم فضا را وسیع‌تر جلوه می‌دهند و هم قابل هماهنگ شدن با دیگر رنگ‌ها، به عنوان مثالنورپردازی سقف هستند.

 

 

بازسازی ساختمان و تغییر دکوراسیون منزل

در مورد بازسازی منزل | بازسازی ساختمان | تعمیرات ساختمان | بازسازی داخلی ساختمان بیشتر بدانیم . تغییر دکوراسیون منزل موضوعی است که ممکن است در طول زندگی به فکر هر شخص خطور کند. دلایلی از قبیل فرسودگی خانه، قدیمی بودن دکوراسیون، تغییر سلیقه‌ها در مرور زمان، به وجود آمدن تنوع مصالح استفاده شده در خانه‌ها، تغییر سبک زندگی، افزایش جمعیت خانواده، و … دلایلی هستند که انگیزه‌ی بازسازی منزل را در افراد به وجود می‌آورند. بازسازی و تغییر دکوراسیون منزل و میزان آن می‌تواند به دلایل مختلفی انجام شود که برای هر ساختمان متفاوت است. افراد ممکن است فقط به تغییر دکوراسیون و بازسازی داخلی ساختمانبسنده کنند، پارتیشن‌یندی داخلی و اتاق‌ها را تغییر دهند، نمای خارجی ساختمان را عوض کنند، ظرفیت ساختمان را افزایش دهند، نوع سیستم سرمایشی و گرمایشی را تغییر دهند، کاربری ساختمان را تغییر دهند و … میزان بودجه‌ی افراد، میزان خرابی منزل، فرهنگ و تفکر افراد، نوع مالکیت منزل، افزایش جمعیت خانواده و این چنین مسائل، در نوع بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون منزل تأثیرگذار هستند.

نوسازی ساختمان و ارتباط با فرهنگ ایرانی

بازسازی یا نوسازی از قدیم با فرهنگ کشورمان عجین شده و سابقه‌ای طولانی در فرهنگ و سبک زندگی ایرانیان دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که تغییر دکوراسیون منزل و تعمیرات ساختمان از عصر ایران باستان کاری مرسوم بوده است و از نشانه‌های این عمل می‌توان به سنت خانه تکانی اشاره کرد که هرساله انجام می‌شود که ریشه در آداب و رسوم زمان قدیم دارد. با گسترش شهرها و تکنولوژی‌های پیشرفته در ساخت ساختمان‌ها عمل بازسازی منزل و تعمیرات ساختمان نیز شکل تازه‌ای به خود گرفته است به طوری که در شهرهای مختلف شاهد مواردی هستیم که خانه‌های کوچک و بزرگ و حتی ساختمان‌های بزرگ شهر را تخریب نموده و مجدداً ساخته می‌شوند. همچنین معمولاً مشاهده می‌شود که بازسازی داخلی ساختمان نیز بنا به کاربری ساختمان توسط افراد تغییر می‌کند. این بازسازی داخلی ساختمان تنها منحصر به ساختمان‌های مسکونی نبوده و در ساختمان‌های اداری، مدارس، بیمارستان‌ها و سازمان‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است به طوری که هر سازمان یا مرکزی با توجه به نوع کاربری خود دست به بازسازی داخلی ساختمان می‌نماید.

تکنولوژی و تعمیرات ساختمان در بازسازی ساختمان

از آنجایی که تکنولوژی ساخت ساختمان‌ها و مصالح به کار برده شده نسبت به گذشته در بازسازی ساختمان پیشرفت بسیاری داشته است لذا ایجاب می‌کند که کاربازسازی منزل و تعمیر ساختمان نیز نیاز به تخصص و فنون خاصی داشته باشد. همچنین مسئله‌ی گسترش فرهنگ‌ها و زندگی افراد با سلایق و فرهنگ متفاوت در کنار هم باعث شده است تا بازسازی داخلی ساختمان نیز به افراد متخصص نیاز پیدا کند تا بازسازی را مناسب با نیاز افراد، سلیقه‌ها، سبک زندگی، فرهنگ‌ها و … انجام دهد. در زمینه‌ی فعالیت‌های بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون منزل کشور آمریکا را می‌توان مثال زد که بسیاری از خانه‌ها از جنس چوب یا ترمووود هستند، لذا سالانه هزینه‌ی زیادی صرف جلوگیری از خوردگی چوب توسط موریانه‌ها می‌شود که این هزینه‌های قابل توجه جزء هزینه‌های تعمیرات ساختمان و بازسازی منزل به حساب می‌آید. اگر از لحاظ اقتصادی به مسئله‌ی تعمیرات ساختمان و تغییر دکوراسیون منزل نگاه شود معمولاً نتیجه‌گیری می‌شود که هزینه‌ی بازسازی منزل و یا بازسازی داخلی ساختمان نسبت به هزینه‌ی ساخت ساختمان جدید به طور چشم‌گیری کمتر خواهد بود. همچنین سازمان‌ها و مراکز نیز که اغلب به طور اجاره‌ای از ساختمان‌ها استفاده می‌کنند برای آن‌ها تعمیرات ساختمان به‌صرفه‌تر می‌باشد. کلیه‌ی مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد سبب می‌شود تا افراد و مالکان ساختمان‌ها اقدام به بازسازی داخلی ساختمان یا تعمیرات ساختمان نمایند. در مواقعی که کار بازسازی در حد تغییر دکوراسیون و تغییرات جزئی باشد معمولاً افراد با توجه به سلایق خود این کار را انجام می‌دهند ولی در مواردی که ساختمان نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد منطقی است که این کار به دست افراد متخصص انجام شود. لذا با توجه به نیاز افراد به این خدمات و از آنجایی کهتغییر دکوراسیون منزل امری تخصصی می‌باشد مراکز مختلفی جهت ارائه‌ی خدمات تعمیرات ساختمان و بازسازی داخلی ساختمان وجود دارند. فعالیت‌های بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان به تخصص‌هایی ازجمله مطالعات سازه‌ای، معماری، طراحی دکوراسیون، تاسیسات نیاز دارد که باید توسط متخصصین و افراد با تجربه در این زمینه صورت پذیرد، تا در ضمن اینکه کاری مورد اعتماد و مستحکم تحویل نمایند، از لحاظ هزینه نیز مناسب باشد. بنابراین قبل از شروع بتغییر دکوراسیون منزل یا تعمیرات ساختمان و یا حتی بازسازی داخلی ساختمان، انتخاب مراکزی که در این زمینه فعالیت دارند بسیار اهمیت دارد. با توجه به مطالب فوق‌الذکر این سوال مطرح می‌شود که بازسازی منزل و تعمیرات ساختمان چه مراحلی دارد. در ادامه در مورد شکل کلی مراحل آن بحث شده است. در ادامه مراحل کلی بازسازی منزل و بازسازی داخلی ساختمان به صورت ذیل لیست شده و سپس در مورد هر کدام توضیحاتی ارائه شده است. اشیائی که برای طراحی دکوراسیون تجاری لاکچری مورد استفاده قرار می‌گیرند، بایستی خود نیز لوکس باشند. میز مدیریت، صندلی‌ها، پرده، کمد یا شلف‌های کتاب و … همگی بایستی هنرمندانه انتخاب شوند. همان‌طور که گفتیم بهتر است رنگ این اشیاء یک رنگ خاص و هماهنگ با رنگ سقف و دیوارها باشد. برای ایجاد تعادل در رنگ اتاق می‌توان از یک رنگ دیگر برای یک یا چند فاکتور اتاق مدیر استفاده کرد. به عنوان نمونه می‌توان یکی از دیوارهای اتاق را با طرحی که طراح خود آن را به اندازه‌ی کافی لوکس و استفاده از آن را به‌جا تشخیص می‌دهد، استفاده کرد. استفاده از تابلوهای نقاشی نفیس نیز می‌توانند رنگ فضا را متعادل کنند. آن‌چه در مورد دکوراسیون تجاری لاکچری اتاق مدیر گفتیم، با کمی تغییر می‌تواند برای دیگر اتاق‌های یک یا دو نفره نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

 

طراحی-اتاق-مدیریت-کلاسیک-با-گل

سالن کنفرانس لاکچری

بسیاری از تجارت‌های بزرگ، نیازمند برگزاری متعدد جلساتی هستند که در آن افراد کم و بیش زیادی شرکت دارند. به همین سبب بهتر است در طراحی دکوراسیون لوکس تجاری اتاق کنفرانس را جدا از اتاق مدیریت در نظر گرفت. در طراحی لاکچری سالن کنفرانس هم، به همان دلایل ذکر شده در مورد اتاق مدیر، فضای بزرگ نقشی پررنگ دارد. در طراحی این قسمت از ساختمان تجاری نیز همه چیز بستگی به سلیقه و درخواست کاربر دارد، اما برخی ایده‌های کلی هستند که می‌توانند سالن کنفرانس را لاکچری نشان دهند. آن‌چه در مورد سقف و دیوارهای اتاق مدیریت گفته شد، می‌تواند در مورد سالن کنفرانس نیز پیاده شود، گرچه در مورد میزان نورپردازی سقف سالن کنفرانس بهتر است وسواس بیشتری به خرج داد. آن‌چه در مورد رنگ غالب اتاق مدیر گفته شد، در مورد اتاق کنفرانس نیز صادق است. یک رنگ خاص علاوه بر مزایای ذکر شده، باعث افزایش تمرکز حضار می‌شود. تعدیل رنگ اتاق بسته به نوع تجارت، سلیقه‌ی صاحب تجارت و فضایی که در اختیار طراح است، می‌تواند با روش‌های مختلفی صورت پذیرد. به عنوان مثال یکی از بهترین ایده‌ها برای تعدیل رنگ فضای اتاق کنفرانس استفاده از نوعی کنده‌کاری مجسمه‌مانند در دیواری از اتاق است که پشت به تمامی حضار دارد. استفاده از نورپردازی مناسب نیز خود می‌تواند رنگ یک‌دست اتاق را به تعادل برساند. گذشته از موارد ذکر شده، میز کنفرانس، صندلی‌ها، میکروفن‌ها، ال‌سی‌دی و دیگر تجهیزات نیز بایستی لاکچری و البته هنرمندانه انتخاب شوند و به گونه‌ای در کنار هم قرار گیرند که در نهایت سالن کنفرانس کاملاً لوکس شود.

سینما ...
ما را در سایت سینما دنبال می کنید

نویسنده : مینا بازدید : 116 تاريخ : 19 اسفند 1397 ساعت: 17:40

کد بورسی چیست؟

کد بورسی چیست؟

 515151515123.jpg

 

 

برای خرید و فروش سهام در بورس به‌صورت آنلاین یا روش‌های دیگر مثل مراجعه حضوری، ابتدا باید کد بورسی یا کد سهامداری داشته باشید، درست مثل زمانی که می‌خواهید در بانک واریز و برداشت پول انجام دهید، به حساب بانکی نیاز دارید. کد بورسی شناسه‌ای است که از سه حرف اول نام خانوادگی شما و ۵ عدد تصادفی تشکیل می‌شود. برای مثال اگر نام خانوادگی شخصی “ثمری” باشد، کد معاملاتی آقای ثمری می‌تواند به‌صورت “ثمر۱۲۳۴۵” باشد. کد بورسی با نام کد سهامداری نیز شناخته می‌شود. کسی که دارای کدبورسی است می‌تواند از طریق نرم افزار معاملات آنلاین یا پنل معاملات اینترنتی، نسبت به خرید و فروش سهام اقدام کند. نام دیگر معاملات آنلاین، معاملات برخط و نام دیگر معاملات اینترنتی، معاملات آفلاین است.

کد معاملاتی منحصربه‌فرد است و هر سرمایه گذار فقط می‌تواند یک کد بورس داشته باشد.

نکته: در شرایط خاصی کد بورسی تغییر می‌کند، مثل زمانی‌که شما تغییری در فامیلی خود ایجاد کنید.

 

 پس اگر قصد سرمایه گذاری در بورس دارید، دریافت کد بورسی اولین گام شما برای ورود به بازار بورس اوراق بهادار تلقی می شود.

برای ثبت نام اینترنتی در بورس می‌توانید از سامانه آگاه اکسپرس استفاده نمایید.

چگونه کد بورس بگیریم؟

کد بورسی یا کد سهامداری چیست؟ چگونه کد بورس دریافت کنیم؟هم‌اکنون این امکان وجود دارد تا علاقه‌مندان به بازار بورس از دو طریق در بورس ثبت نام کرده و کد بورسی دریافت کنند:

دریافت کد بورسی به صورت حضوری

ثبت نام اینترنتی در بورس و دریافت کد بورسی

1.     در روش اول می‌توانید به یکی از کارگزاری‌ها مراجعه نمایید و با ارائه مدارک لازم، درخواست خود را برای دریافت کد سهامداری اعلام نمایید. پس از تکمیل و امضای فرم‌های مربوطه، کارگزاری اطلاعات شما را به شرکت بورس و شرکت سپرده گذاری ارسال می‌کند تا برای شما کد بورسی صادر شود. در شرایط معمول، صدور کد بورسی حدود ۲ روز کاری (از زمان تحویل کامل مدارک و اطلاعات) زمان نیاز دارد.

 

2.     در روش دوم بدون مراجعه به کارگزاری می‌توانید برای دریافت کد بورسی، اینترنتی ثبت نام کنید. درحال حاضر تعداد اندکی از کارگزاری‌ها امکان کدگیری غیرحضوری را فراهم کرده‌اند. به عنوان مثال در کارگزاری آگاه با مراجعه به سایت آگاه اکسپرس می‌توانید اطلاعات خود را ثبت کنید. این اطلاعات شامل اطلاعات شناسنامه ای، شغلی، تحصیلی و معرفی یک شماره حساب بانکی است. پس از آن برای احراز هویت و تطبیق مشخصات با مدارک شناسایی می‌توانید یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید:

 

§        احراز هویت غیر حضوری یا کدگیری در محل شما (در این روش نماینده‌ای از کارگزاری برای احراز هویت شما در محل کار یا درب منزل مراجعه خواهد کرد.)

§        احراز هویت از طریق مراجعه به دفاتر منتخب پیشخوان دولت (در این روش می‌توانید به یکی از دفاتر منتخب پیشخوان که نزدیک به محل کار یا منزل شما است، مراجعه کنید.)

§        احراز هویت حضوری در شعب کارگزاری آگاه (در این روش می‌توانید به یکی از شعب کارگزاری آگاه که نزدیک به محل کار یا منزل شما است، مراجعه کنید.)

 

مدارک لازم برای ثبت نام بورس و دریافت کد بورسی

 هر فرد حقیقی می‌تواند با ارائه مدارک زیر برای دریافت کد معاملات بورس و فرابورس اقدام کند:

·        اصل و تصویر شناسنامه از صفحه اول و صفحه توضیحات

·        اصل و تصویر رو و پشت کارت ملی

·        مشخصات حساب بانکی (نام بانک، شماره حساب، شماره شبا، کد و نام شعبه، نوع حساب)

·        آخرین مدرک تحصیلی (برای دسترسی به معاملات آنلاین بورس دارا بودن حداقل دیپلم و ۱۸ سال سن لازم است.)

·        تکمیل فرم مشخصات مشتریان حقیقی

·        تکمیل فرم درخواست کد معاملات آنلاین (قرارداد معاملات برخط)

·        تکمیل فرم قرارداد انجام معاملات اینترنتی

 

 سوال: کسانی که مدرک تحصیلی دیپلم ندارند، نمی‌توانند کد بورس دریافت کنند؟

-          پاسخ: کلیه افراد حقیقی می‌توانند کد معاملات بورسی (فرابورس) دریافت کنند. اما تنها افرادی می‌توانند معاملات آنلاین انجام دهند که حداقل دیپلم آن ها احراز شود. اگر فرد نتواند مدرک ارائه کند یا سن او کمتر از ۱۸ سال باشد، می‌تواند معاملات به‌صورت اینترنتی انجام دهد.

 

 هر فرد حقوقی (شرکت ها، موسسات، سازمان‌ها) می‌تواند با ارائه مدارک زیر برای دریافت کد معاملات بورس و فرابورس اقدام کند:

·        اصل و تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس

·        اصل و تصویر روزنامه رسمی

·        آگهی کلیه تغییرات

·        اصل و تصویر اساسنامه

·        اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی اعضای هیئت مدیره

·        تکمیل فرم تعهدنامه

·        تکمیل فرم مشخصات مشتریان حقوقی

·        تکمیل فرم درخواست کد معاملات آنلاین (قرارداد معاملات برخط)

·        نامه درخواست دریافت کد بورسی خطاب به کارگزاری

·        معرفی نماینده جهت دریافت کد بورسی و انجام معاملات آنلاین

هزینه دریافت کد بورسی چقدر است؟

در حال حاضر دریافت کد بورس رایگان است. اما چنانچه احراز هویت شما از طریق دفاتر پیشخوان دولت صورت گیرد، مبلغ ۱۲۰۰۰ تومان به‌عنوان کارمزد دفاتر پیشخوان (برای خدمات احراز هویت)، از شما دریافت خواهد شد.

 

جمع‌بندی:

کد بورسی اولین گام ورود به بورس است و می‌توانید به‌صورت حضوری یا غیرحضوری برای دریافت آن اقدام نمایید. به طور کلی دریافت کد بورسی رایگان است. با این شناسه می‌توانید معاملات بورسی و فرابورسی خود را به‌صورت آنلاین نیز انجام دهید.

 

منبع : bashgah.com

سینما ...
ما را در سایت سینما دنبال می کنید

نویسنده : مینا بازدید : 162 تاريخ : 19 اسفند 1397 ساعت: 22:53

تختخواب شو جدید

آشنایی با جدیدترین و زیباترین مدل های مبل تختخواب شو کمک می کند بتوانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. البته وجود تنوع در مدل های مبلمان تختخواب شو باعث شده است که انتخاب تا حدودی سخت شود، اما ما در این مقاله قصد دارم ضمن معرفی مدل های متنوع این سبک مبلمان، راهکارها و ایده هایی را در جهت انتخاب صحیح و مناسب معرفی نماییم که با استفاده از آنها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. تا پایان این مقاله همراه ما باشید و از اطلاعات ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

عکس های مبل تختخواب شو جدید و شیک :

یکی از ایده های مفید و جالب در آپارتمان ها و خانه های کوچک امروزی استفاده از مبل تختخواب شو جدید است که با داشتن دو کاربرد مجزا سهم بزرگی در دکوراسیون خانه های کوچک دارد. این مدل مبل راحتی که ظاهری زیبا و دلنشین با طراحی های متفاوت و جالب دارد، می تواند در زمان نیاز تبدیل به تختخواب گردد و از این طریق نیز در کنار دیگر مبلمان منزل مورد استفاده قرار گیرد.

مبلمان تختخواب شو یک نفره :

از انواع مختلف مبل های تختخواب شو یک نفره می توانید در اتاق خواب ها نیز استفاده نمایید. این مدل های زیبا و جذاب که برخی ظاهری شبیه به مدل مبل ال دارند می توانند انتخاب مناسبی برای اتاق خواب و همینطور استفاده در اتاق نشیمن و پذیرایی می باشند. در ادامه تصاویری از انواع مبلمان تختخواب شو یک نفره را مشاهده می فرمایید که هر یک از این مدل های زیبا می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

مدل مبل تخت خواب شوکاناپه تخخواب شومدل مبل تختخواب شو یک نفرهمبل های جدید تختخواب شومبلمان تختخواب شومدل مبل راحتی و ساده

مبلمان تختخواب شو دو نفره :

این مدل مبل اغلب به دلیل سایز نسبتا بزرگی که دارد در اتاق خواب مورد استفاده قرار میگیرد. انواع مدل کاناپه تختخواب شو دو نفره با طراحی های متنوعی در بازار موجود است که افراد با سلایق مختلف سعی می کنند مناسب ترین گزینه را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهند. با مشاهده عکس های زیر بیشتر با این سبک مبلمان آشنا می شوید.

مبل راحتی تختخواب شومبلمان تختخواب شو دونفرهمدل های مبل راحتی تختخواب شو

منبع : آرگا
سینما ...
ما را در سایت سینما دنبال می کنید

نویسنده : مینا بازدید : 155 تاريخ : 4 اسفند 1397 ساعت: 16:6

میز

میز ناهارخوری نه تنها مکانی برای جمع شدن اعضای خانواده و میل غذا بلکه یک نقطه کانونی مهم در دکوراسیون منزل است. بنابراین اگر می خواهید یک ست غذاخوری بخرید که مدت های طولانی داشته باشید، باید در خرید آن از لحاظ استحکام، جا دادن افراد کافی و شکل و اندازه دقت کنید.

 

فرقی نمی کند برای این کار چقدر میخواهید هزینه کنید؛ این ست ناهارخوری چه گران چه ارزان قرار است برای شما کاربردی بوده و از لحاظ زیبایی و راحتی نیز نیاز شما را تأمین کند.

 

۱. میز ناهارخوری محکم انتخاب کنید!

اگر می خواهید میز و صندلی داشته باشید که در جشن ها و مهمانی ها یا با وجود داشتن بچه های کوچک و بازیگوش در خانه مدت زیادی برای شما دوام بیاورد، میزهای چوبی (چوب طبیعی مثل گردو، افرا، بلوط و ...) بهترین گزینه هستند. چوب های کامپوزیت مانند چوب های چندلا و ام دی اف مقاوم و مقرون به صرفه هستند اما به محکمی چوب های طبیعی نمی باشند.

 

تکنیک خرید میز غذاخوری, روش خرید میز ناهارخوری

چوب های کامپوزیت مانند چوب های چندلا و ام دی اف مقاوم و مقرون به صرفه هستند

 

۲. شکل میز را طوری انتخاب کنید که به هر فضایی بخورد!

میزهای گرد برای فضاهای کوچک تر بسیار مناسب هستند. چیدمان صندلی ها در گرداگرد آن ها راحت تر است و می توانند حتی صندلی های بیشتری را در مواقع ضروری جای دهند. در صورتی که میزهای مستطیلی به دلیلی پایه ها و اضلاع شان از این انعطاف پذیری برخوردار نیستند.

 

راهنمای خرید میزغذاخوری,تکنیک خرید میز غذاخوری

میزهای گرد برای فضاهای کوچک تر بسیار مناسب هستند

 

۳. شیشه روی میز ناهارخوری را دریابید!

میزهای شیشه ای همیشه محبوب بوده اند زیرا با انواع سبک های دکوراسیون هماهنگی دارند. سطح براق آن ها برای فضاهایی که نیاز دارند بزرگ تر و روشن تر به نظر برسند به خوبی عمل می کند. شیشه هایی که امروزه در سطح این میزها به کار می رود مقاوم به ضربه و خراش بوده و امن هستند. ضمن اینکه می توانید شیشه ها را در انواع رنگ ها انتخاب کنید.

 

نکاتی برای خرید میز غذاخوری, ست ناهارخوری

میزهای شیشه ای همیشه محبوب بوده اند زیرا با انواع سبک های دکوراسیون هماهنگی دارند

 

اگر می خواهید جذابیت چوب و شیشه را در کنار هم داشته باشید می توانید بر روی سطح میز ناهارخوری چوبی خود، یه صفحه شیشه ای نیز داشته باشید که هم چوب میز را از آسیب حفظ می کند و هم برق خاصی به فضا می بخشد.

 

نکاتی برای خرید میز غذاخوری, ست ناهارخوری

می توانید بر روی سطح میز ناهارخوری چوبی خود شیشه قرار بدهید

 

۴. با میز ناهارخوری سفید مهمانانتان را تحت تأثیر قرار دهید!

اگر می خواهید میز ناهارخوری شما در دکوراسیون منزل تان بدرخشد، پیشنهاد گروه مبلمان ست های ناهارخوری سفید رنگ و کلاسیک است. رنگ سفید همیشه جذاب بوده و دارای قدرت زیادی به خصوص در یک فضای کلاسیک امروزی است. شاید تصور کنید انتخاب خوبی از لحاظ تمیزی نباشد ولی اگر جنسی انتخاب کنید که مرغوب بوده و به راحتی تمیز شود، از تصمیم خود پشیمان نخواهید شد.

 

روش خرید میز ناهارخوری, اصول خرید میز غذاخوری

اگر می خواهید میز ناهارخوری شما در دکوراسیون منزل تان بدرخشد رنگ سفید انتخاب کنید 

 

۵. اگر اجاره نشین هستید، این میزها را بخرید!

اگر در خانه اجاره ای زندگی می کنید، میز و صندلی انتخاب کیند که جا به جایی آن آسان باشد. میزهای چند تکه که قطعات آن ها قابل باز شدن است، بهترین گزینه هستند. ضمنا بهتر است سبکی و سنگینی آن ها را نیز در نظر بگیرید و جنس هایی انتخاب کنید که حمل آن ها آسان باشد.

منبع : بیتوته

سینما ...
ما را در سایت سینما دنبال می کنید

نویسنده : مینا بازدید : 129 تاريخ : 4 اسفند 1397 ساعت: 16:5

قیمت دی وی دی های ونوس

معرفی دی وی دی های ونوس دروس اختصاصی

1 – زیست شناسی ونوس

  1. بهره گیری از روش تصویرسازی ذهنی برای بالا بردن قدرت تسلط تست زنی دانش آموزان
  2. ارائه نقشه راه های مفید و سودمند برای تفهیم و حل سوالات دشوارتر
  3. ترکیب مطالب مرتبط کنکوری و بهره گیری از چندین الگوی علمی جهت افزایش قدرت تجزیه و تحلیل دانش آموز
  4. ایجاد فضای آموزشی به صورت پرسش و پاسخ استاد جهت برطرف شدن مشکلات ریز و درشت دانش آموز
  5. پویا نمایی محتوای پکیج های آموزشی جهت بررسی عمیق تصاویر و جداول و نمودار های کتاب درسی
  6. آموزش عمیق با بررسی خط به خط کتاب درسی که باعث تسلط خارق العاده دانش آموز به مباحث می شود.
  7. بیان عبارات صحیح و غلط مشابه با سوالات کنکور سال های اخیر
  8. تحلیل مطالب دشوار تر با رسم شکل و بررسی متن کتاب درسی به صورت موشکافانه
  9. حل تست های مربوطه به هر بحث پس از آموزش و تطابق با سوالات کنکور سراسری
  10. ارائه روش ویژه برای حل سوالات ژنتیک و ایجاد تضمین برای پاسخ دهی صد در صدی سوالات آن

برای مشاهده تمامی پکیج های آموزشی زیست شناسی نظام جدید و نظام قدیم آموزشی موسسه ونوس توسط استاد مهدی آرامفر اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده نمونه تدریس های استاد آرامفر در موسسه ونوس اینجا کلیک کنید.

2 – ریاضیات ونوس(استاد مجتبی دادبام، استاد محمد مهربان، استاد نصیری)

  1. تدریس به صورت پرسش  و پاسخ توسط اساتید محمد مهربان و مجتبی دادبام
  2. استفاده همزمان از دو نیم کره مغز جهت یادگیری عمیق مطالب حفظی
  3. بررسی دام های آموزشی و راه های دور زدن آن ها
  4. بررسی گزینه به گزینه تست های سراسری چند سال اخیر
  5. تدریس پر انرژی استاد جهت ایجاد انگیزه و رغبت برای دانش آموز
  6. آموزش کل ریاضی با الگوها و روش های ابتکاری متعدد
  7. ایجاد تجسم قوی در ذهن داوطلب از اشکال ریاضی
  8. پوشش همه جانبه تمام مباحث ریاضیات
  9. پیش بینی سوالات کنکور سال های آتی با سابقه تطابق درخشان
  10. کم حجم و بازدهی بالا

برای مشاهده تمامی پکیج های آموزشی ریاضیات نظام جدید و نظام قدیم آموزشی موسسه ونوس توسط محمد مهربان اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده تمامی پکیج های آموزشی ریاضیات نظام جدید و نظام قدیم آموزشی موسسه ونوس توسط استاد مجتبی دادبام اینجا دادبام کلیک کنید.

برای مشاهده نمونه تدریس های ریاضیات استاد دادبام و استاد مهربان در موسسه ونوس اینجا کلیک کنید.

3 – فیزیک ونوس(استاد یحیوی)

  1. تدریس کامل و مفهومی فیزیک دهم، یازدهم و دوازدهم توسط استاد مهدی یحیوی
  2. تحلیل مطالب دشوار تر با رسم شکل و بررسی متن کتاب درسی به صورت موشکافانه
  3. تبدیل تعداد زیادی از فرمول ها به یک الگو و نقشه راه
  4. تدریس کلیه مفاهیم با بهره گیری از تجسم ذهنی به منظور درک کامل مطلب
  5. آموزش روش های سریع تست زنی فیزیک کنکور
  6. آموزش فیزیک کنکور با ایجاد درک پایه ای از مطالب
  7. کمک گیری از نقشه راه برای حل تمام مسائل کنکور سال های اخیر
  8. تدریس فیزیک به صورت تعاملی و پرسش دو نفره جهت رفع ابهامات احتمالی داوطلبان
  9. ارائه روش های جدید برای حل سریع تر مسائلی دشوار
  10. یادگیری فیزیک کنکور در کمترین زمان ممکن در عین جامع و کامل بودن پکیج آموزشی فیزیک

برای مشاهده تمامی پکیج های آموزشی فیزیک نظام جدید و نظام قدیم آموزشی موسسه ونوس توسط استاد یحیوی اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده نمونه تدریس های فیزیک استاد یحیوی در موسسه ونوس اینجا کلیک کنید.

4 – شیمی ونوس (استاد محمود تقی رادمان مهر)

  1. تدریس مفهومی شیمی کنکور توسط مهندس رادمان مهر
  2. شهودی سازی و تفهیم عمیق مطالب غیر قابل درک درس شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم
  3. پوشش کل مطالب شیمی با چندین الگوی ساده شده و مناسب برای حل تمام سوالات شیمی پایه های دهم تا دوازدهم
  4. آموزش مباحث حجیم و سنگین شیمی با نقشه راه
  5. بررسی گزینه به گزینه تست های کنکورهای سراسری چند سال اخیر
  6. تسلط بر مفاهیم شیمی و آموزش پاسخگویی به تست ها در کمتر از یک دقیقه
  7. تدریس پر انرژی استاد جهت ایجاد انگیزه و رغبت برای دانش آموز
  8. آموزش محاسبات سریع شیمی، جهت افزایش سرعت تست زنی در کنکور
  9. آموزش روش های سریع تست زنی
  10. استفاده از سیستم جذاب رمز گذاری برای حفظ کردن قسمت های مورد نیاز نظیر فرمول های شیمیایی، واکنش های شیمیایی، جدول تناوبی و ....
سینما ...
ما را در سایت سینما دنبال می کنید

نویسنده : مینا بازدید : 138 تاريخ : 3 اسفند 1397 ساعت: 22:49